söndag 13 september 2015

Hösten är här...

Jag tycker faktiskt att det är ganska hemskt med höst redan, med tanke på hur kort sommarvärmen blev... Den man längtat hela kalla hösten, vintern och våren efter... Men det går ju inte att göra något åt...så här i efterhand.

En tät imma mötte mig på hela köksfönstret i morse. Snart är den utbytt mot rimfrost.



Man får ta och göra det bästa av situationen helt enkelt, försöka få det varmt och mysigt inne istället.

Själv planerar jag att långsamt läsa de där böckerna som ligger i en stor hög och väntar. Orkar man inte läsa själv så finns det bra tjänster för ljudböcker online. Jag har testat Storytel förut, nu finns även Mofibo.

Här kan du få rabatt hos Storytel (14 dagar gratis eller abonnemang via SAS Eurobonuspoäng). Och här hittar du rabatter hos Mofibo (bäst nu är 30 dagar gratis).

1 kommentar:

  1. Nej, sommaren blev som den blev. Jag som försökt odla lite har blivit grymt besviken. Minimal skörd! (Tror det var snorkalla juni som ställde till det.)
    Må så gott i höstrusket!

    kram
    Monica

    SvaraRadera