söndag 7 juni 2015

Yoga online!

Är du (som jag) alldeles för trött och slut för att cykla iväg långt bort till en lokal på andra sidan stan för att där utöva härlig yoga, så finns lösningen i en dator nära dig! :-)

Yoogaia

Du loggar in där när du både har tid och lite ork, och kör ditt pass (det finns massor att välja mellan, inte bara yoga utan även pilates, mindfulness och mer), framför datorn. Det finns både korta, långa, lugna och mer intensiva varianter att välja på, i form av inspelade videos och livesändningar.

* Yoogaia is the first live online yoga studio in the world that brings yoga, pilates, core and barre classes to your home, in real-time

* Yoogaia offers live classes, personally guided through your own web cam. You can also attend without web cam.

Jag har hittills bara testat några få lugna videor, och lyckats sträcka några muskler jag inte ens visste att jag hade. Så ska nog ta det ännu lugnare under den testvecka jag har kvar som Buzzador för Yoogaia-kampanjen. Men tycker helt klart att detta är en bra idé. Träning i en form som passar mig!

Det enda negativa är att det ibland är lite svårt att se exakt hur övningarna ska utföras på den lilla skärmen. Och de engelska instruktionerna är inte alltid helt solklara om man inte är van och känner till positionerna sen tidigare. Hade jag haft ännu mer förkunskaper och mycket mer energi hade jag gärna kört lite tuffare pass...

Nu får DU också chansen att testa tjänsten gratis i hela 14 dagar via denna länk: https://yoogaia.com/?referral=3U6JA7BHMJEK

Missa inte det - lycka till!!!

Nu lite mindfulness inför natten...... :-)


#yoogaiabuzza #buzzador #yoogaia #blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar