söndag 16 november 2014

Varde ljus!


Jag älskar vacker belysning!

Den här fina lampan (med pastellfärgade blomdetaljer i metall, de syns tyvärr inte så bra på bilderna) hänger nu i min hall, och det blir ett alldeles fantastiskt ljus från den, som lyser upp rummet på ett bättre sätt än gamla 80-talsplafonden.
 



Denna smideskrona som hänger i köket har jag själv piffat upp med kristaller och lite olika experiment med nakna glödlampor, som efter att ha blivit bländad ett tag, slutade i en lampa med spetskant för att få till belysningsbiten. 





(I rummet har jag två myslampor och en lite annorlunda kristallkrona, ej med på bild.)

Är supernöjd så långt! Nu hoppas jag bara på att vinna världens finaste adventsljusstake, vit med gulddekorationer och en fågel (!)....så är allt fulländat belysningsmässigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar