torsdag 6 november 2014

Buzzar antipasti från Zeta!


Är väldigt glad över att ha blivit utvald via Buzzador till att buzza antipasti från Zeta! 

Kommer att ha en italiensk middag snart med ett antal vänner, där vi ska testa detta till förrätt! 

Måste tyvärr för egen del avstå från de goda kexen/bröden, eftersom de innehåller gluten. Kanske inte kan låta bli att ta ett litet smakprov. Men det blir ju desto mer över till mina vänner då! Och så får jag mer plats för allt mumsigt tilltugg... Om jag inte bakar lite glutenfritt bröd att smeta de goda rörorna på... :-) 

Har ätit en hel del av Zetas antipasti (tapenade m.m.) samt crostini tidigare medan jag tålde gluten, men flera av burkarna har ett för mig alldeles nytt spännande innehåll!


Vill du också bli en Buzzador och få chansen att testa olika produkter så kan du göra det här!

#zetaantipasti #zetabuzz #buzzador

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar