måndag 20 oktober 2014

Detox och energi

Hittade en mycket trevlig tävling i KajsaLinneas blogg, där man kan vinna ett fint detoxkit, eller ett par goda energiboostare! Jag gillar allt som främjar en bättre hälsa, så därför skriver jag väldigt gärna om tävlingen här!


För egen del så håller jag tummarna särskilt för att jag blir vinnaren av detoxkitet, då jag bor i extrema mögelhalter, med farliga bakterier och svampar som grädde på moset (tack så mycket för det, kommunala bostadsbolaget, som bryter mot lagen genom att hyra ut en sanitär olägenhet!). Jag behöver försöka få ut gifterna ur kroppen i samma takt som de kommer in... Det är lättare sagt än gjort, då jag andas in dem hela tiden, de finns i väggarna, kanske även golven, och de ställer till med mycket otäckt i kroppen.

De där små proteinbomberna man också kan vinna ser försvinnande goda ut de med.... :-)

Vill du också vara med och tävla så hittar du all info här:
http://kajsalinnea.for.me/2014/oktober/tavling-for-mina-lasare-I.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar